Accesul catre aceasta sectiune se face din meniul principal: CRM/Prospecti. Prospectul este persoana (posibil dintr-o organizatie) ce se incadreaza in publicul tinta al vanzatorului.
In aceasta sectiune se pot adauga/sterge si vizualiza toti prospectii.
Informatiile care pot fi vizualizate in aceasta pagina sunt:
Adaugarea Prospectilor
In sectiunea CRM/Prospecti, apasa pe butonul “+ Nou”, pentru a crea un nou prospect.
Pagina nou deschisa contine 7 sectiuni care trebuie completate cu datele firmei. Sectiunile sunt urmatoarele:
In prima sectiune se vor completa date precum: numele persoanei de contact, companie, CUI, e-mail si informatii despre actiunile intreprinse cu prospectul respectiv. Datele firmei si datele financiare se pot completa automat prin apasarea butoanelor “Date Firma” si “Date Financiare”.
Adresa – in aceasta sectiune se va completa adresa prospectului.
Activitati – in aceasta sectiune se vor completa informatii despre activitatea firmei cum ar fi sursa prospectului, data primului apel, data primului e-mail-ul trimis etc.
Conversatii – in aceasta sectiune se vor nota toate conversatiile avute cu prospectul. Pentru consemna data, apasa pe butonul “Stampila Timp”.
In ultima sectiune se pot vizualiza e-mail-urile trimise, se pot trimite altele noiasa notite si se pot adauga date financiare.
Dupa completarea datelor apasa pe butonul “Salveaza”, pentru a salva datele noului prospect. In cazul in care vei dori ca acest prospect sa fie transformat intr-un client sau oportunitate, apasa pe butonul “Califica” iar aplicatia va crea automat un client si o oportunitate cu datele deja existente.