Adaugarea prospectilor

Accesul catre aceasta sectiune se face din meniul principal: CRM/Prospecti. Prospectul este persoana (posibil dintr-o organizatie) ce se incadreaza in publicul tinta al vanzatorului.

In aceasta sectiune se pot adauga/sterge si vizualiza toti prospectii.

Informatiile care pot fi vizualizate in aceasta pagina sunt:

  • Nume companie
  • CUI
  • Stare
  • Data urmatoarei actiuni etc.

 

Adaugarea Prospectilor

In sectiunea CRM/Prospecti, apasa pe butonul “+ Nou”, pentru a crea un nou prospect.

Pagina nou deschisa contine 7 sectiuni care trebuie completate cu datele firmei. Sectiunile sunt urmatoarele:

  • In prima sectiune se vor completa date precum: numele persoanei de contact, companie, CUI, e-mail si informatii despre actiunile intreprinse cu prospectul respectiv. Datele firmei si datele financiare se pot completa automat prin apasarea butoanelor “Date Firma” si “Date Financiare”.

  • Contactin aceasta sectiune se vor completa informatiile personale ale contactului.
  • Date financiarein aceasta sectiune se vor completa datele financiare ale contactului care pot fi completate manual sau automat prin apasarea butonului “Date financiare”.
  • Adresain aceasta sectiune se va completa adresa prospectului.

  • Activitatiin aceasta sectiune se vor completa informatii despre activitatea firmei cum ar fi sursa prospectului, data primului apel, data primului e-mail-ul trimis etc.

  • Conversatiiin aceasta sectiune se vor nota toate conversatiile avute cu prospectul. Pentru consemna data, apasa pe butonul “Stampila Timp”.

  • In ultima sectiune se pot vizualiza e-mail-urile trimise, se pot trimite altele noiasa notite si se pot adauga date financiare. 

Dupa completarea datelor apasa pe butonul “Salveaza”, pentru a salva datele noului prospect. In cazul in care vei dori ca acest prospect sa fie transformat intr-un client sau oportunitate, apasa pe butonul “Califica” iar aplicatia va crea automat un client si o oportunitate cu datele deja existente.