Adaugarea oportunitatilor

Accesul catre aceasta sectiune se face din meniul principal/CRM/Oportunitati.

In aceasta sectiune vei putea adauga/sterge si vizualiza toate oportunitatile.

Informatiile care pot fi vizualizate in aceasta pagina sunt:

  • Clientul pentru care s-a creat oportunitatea
  • Nume oportunitate
  • Data inregistrarii
  • Stare (in lucru, client castigat/pierdut)
  • Data urmatoarei actiuni etc.

 

Adaugarea Oportunitatilor

In sectiunea CRM/Oportunitati, apasa pe butonul “+ Nou”, pentru a crea o noua oportunitate.

Pagina nou deschisa contine 5 sectiuni care trebuie completate cu detaliile oportunitatii. Sectiunile sunt urmatoarele:

  • In prima sectiune se vor completa date precum: nume oportunitate, clientul pentru care se creaza oportunitatea, responsabil, starea oportunitatii (in lucru, client pierdut/castigat).
  • Contactin aceasta sectiune se va selecta contactul principal si se vor completa datele personale ale acestuia.

  • Conversatiiin aceasta sectiune se vor nota toate conversatiile avute cu posibilul viitor client.

  • Estimare oportunitate – in aceasta sectiune se va completa venitul estimat al firmei, venit calculat etc.
  • E-maildin aceasta sectiune se pot trimite e-mail-uri direct catre client.

Dupa completarea datelor apasa pe butonul “Salveaza”, pentru a salva datele oportunitatii noi.