Adaugarea clientilor

Accesul catre aceasta sectiune se face din meniul principal: CRM/Clienti.

In aceasta pagina vei putea adauga/sterge si vizualiza toti clientii adaugati. De asemenea vei putea genera facturi direct din pagina de creare a clientului.

Informatiile care pot fi vizualizate in aceasta pagina sunt:

  • Nume client
  • CUI
  • Responsabil
  • Valuta
  • Persoana fizica, etc)

 

Adaugarea unui client

In sectiunea CRM/Clienti, apasa pe butonul “+ Nou”, pentru a crea un nou client.

Pagina nou deschisa contine 6 sectiuni care trebuie completate cu datele firmei. Sectiunile sunt urmatoarele:

  • In prima sectiune se vor completa date precum nume firma, CUI, IBAN, adresa etc. Datele firmei si datele financiare se pot completa automat prin apasarea butonului “Date firma” si “Date Financiare”.
  • Comercial – in aceasta sectiune se va completa termenul de plata si valuta facturii.
  • Financiar – in aceasta sectiune se vor completa datele financiare ale firmei care pot fi completate manual sau automat prin apasarea butonului “Date financiare”.

 

  • Sabloane – in aceasta sectiune se pot selecta sabloanele pentru oferta/factura
  • Observatii – in aceasta sectiune se pot nota informatii relevante sau detalii suplimentare care nu sunt cuprinse in alte categorii, dar care sunt importante pentru gestionarea relatiei cu clientul respectiv.
  • In ultima sectiune se pot adauga documentele clientului cum ar fi: contracte, facturi, oferte, liste de preturi, proiecte. Tot in aceasta sectiune se vor putea adauga persoanele de contact ale firmei si conturile IBAN.

Dupa completarea datelor apasa pe butonul “Salveaza” pentru a salva datele noului client.